Jurnal de Taktica

taktica.ro


Golliath vs David, sau de ce nu credem că pe internet există companii mici și mari, ci doar companii care se prezintă corect și care nu

Internetul este mediul în care toți, mari sau mici, startup-uri sau companii cu experiență pot avea aceleași șanse în a se prezenta, promova și vinde. Internetul permite întreprinderilor mici să concureze mai eficient cu giganții de pe nișa lor, eliminând o mare parte din cheltuielile pe care un antreprenor la început de drum le are în mediul offline, unde vadul comercial, campaniile outdoor și brandul îl ajută mult mai mult pe retailerul cu experiență pe piață, chiar dacă cel mic are prețuri mult mai accesibile la servicii asemănătoare, dacă nu de multe ori chiar mult mai bune.

Nu există un buget ideal pentru promovarea pe internet care să garanteze neapărat succesul așa că înainte de a investi sume mari de bani în campanii de adwords sau facebook, să aveți în vedere faptul că vizitatorii nu înseamnă neapărat clienți, iar poziția întâi pe pagina google doar prin campanii de google este una care vă scoate lunar bani din visterie. Și chiar dăcă vă permite buzunarul să cheltuiți sume per click pentru a sta în fața concurenței, sunteți dvs sigur că aveți mai multe vânzări decât site-ul de pe poziția a treia spre exemplu care este crescut organic? Site-ul a cărui proprietar nu își cumpără locul la google ci este acolo datorită performanțelor SEO, a brandului și a site-ului său?

Indiferent dacă folosiți campanii de google adwords sau v-ați crescut site-ul în mod organic, puteți pierde destui vizitatori dacă platforma dvs se mișcă greoi, are o rată de respingere sau bounce rate extrem de mare, mai ales pe mobil. Vă puteți testa viteza site-ului dvs și cât veți pierde în urma unei campanii google pe mobil, dispozitivul de pe care este cel ami mult accesat internetul astăzi, datorită acestui utilitar al celor de la google: https://testmysite.withgoogle.com/intl/en-gb

Dacă aveți viteză de încărcare a site-ului între 3-4 secunde atunci puteți spune că stați bine, însă dacă aceasta depășeste 6-7 secunde prin tehnologia 3g, atunci, în cazul unei campanii la google veți pierde cam 29% din vizitatori, asta potrivit estimărilor celor de la google. De asemenea, pentru atragerea unui număr cât mai mare de vizitatori pe care să îi convertiți în clienți ar trebui să aveți un site user freandly. Conform definitiei lui Jakob Nielsen, uzabilitatea este un atribut calitativ care se refera la cat de usor poate fi folosit un lucru; mai exact, se refera la cat de repede pot invata oamenii sa foloseasca ceva, cat de eficienti sunt atunci cand o fac, cat de memorabila este experienta, cat sunt de predispusi la erori si cat de multa satisfactie obtin comparabil cu asteptarile lor.

Uzabilitatea unei pagini de internet sau a oricărui alt sistem reprezintă eficiența și ușurința folosirii lui spre satisfacția utilizatorilor. În cazul unei pagini web, un procent mare din erorile de concepție care vor apărea în infrastructura unui site pot fi evitate dacă se apeleaza la un expert în uzabilitate. Studiul de uzabilitate are rolul de a indica punctele slabe dintr-un site. Prin corectarea lor se obțin îmbunătățiri în ceea ce privește navigabilitatea siteului, satisfacția vizitatorilor, numărul erorilor ce pot apărea etc. A să nu uităm de conținut, acesta trebuie să fie unic, lizibil și să vă pună cu adevărat în valoare compania.

Deci... înainte de a vă speria de concurența de pe internet să aveți în vedere faptul că de cele mai multe ori pasiunea, dăruirea, implicarea, cercetarea și apelarea la profesioniști în web design, vă pot ajuta sa creați adevărate branduri vandabile pe internet, și nu notorietatea sau o armată de manageri.